Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS
Понедельник, 20.05.2024
Главная » 2015 » Апрель » 15 » Рекламна кампанія в блогах. Великий бум компанії «Miller»
11:52
Рекламна кампанія в блогах. Великий бум компанії «Miller»

Іноді співпрацю рекламодавців і блогерів може привести до несподіваного результату і охопити не тільки Інтернет, але і вийти далеко за межі блогосфери. Ефект від рекламних кампаній в блогах може перевершити всі мислимі і немислимі очікування, як це сталося з компанією «Miller», розповсюдила за допомогою блогерів історію про швидкий кінець світу.

Компанія «Miller» щороку у кінці жовтня проводить клубні вечірки, приурочені до Хелловіну в багатьох містах Росії. Найцікавішим у цих заходах, є рекламна кампанія «Miller», яка проводиться цілком і повністю в Мережі. 


Задум компанії «Miller» була досить хитромудрої. 28 жовтня 2006 року передбачалося влаштувати вечірку з нагоди свята Хеллоуїн і як завжди «в стилі Miller». До цієї події вирішили підійти відповідально і провести рекламну кампанію в блогах, яка привернула б увагу стильної молоді до події. Способом впровадження реклами вибрали поки ще нестандартне засіб - блоги. Але ось масштабу масового поширення вірусу реклами в компанії врахувати не змогли, та й не очікували.

Отже, для початку в Мережі було створено блог якогось Миколи Федоровкого - професора з Білорусії, який посилено вивчаючи космічний простір, виявив там «об'єкт», який погрожував усього на планеті. На свій сторінці kometa.by.ru він ділився своїми спостереженнями і розрахунками. Не пошкодував астроном Індійський океан, Південний полюс і Німеччини - на його думку, саме сюди могла впасти комета. Але всім іншим, теж не доводилося радіти, наприклад, в кінці жовтня вибухова хвиля від впала комети стерла б Москву, та й все інше перетворилося в «русское поле». Таким чином, вудка була закинута. Далі з допомогою кількох блогерів тисячників (серед них amigo095, mrparker, akuaku, goblin_gaga та інші), цю новину поширили в Інтернеті. Друзі цих блогерів, друзі друзів і так поступово весь Інтернет загудів про «загрозу». Новина благополучно поширювалася вже не тільки за рахунок блогерів, яким за це платили, але і за рахунок простих користувачів Інтернету, які включилися в обговорення. Такого вірусного розповсюдження по суті і домагалися в компанії «Miller», але ефект від цієї новини виявився набагато сильніше, ніж від закінчення рекламної кампанії в блогах, адже багато хто не зуміли зв'язати ці події з компанією і розкусити їх задум.

В Інтернеті йшли безперервні розмови про те, що робити, якщо вчений не помилився, чи існує цей вчений і чому мовчать усі, крім нього. За роботу взялися спеціально залучені редактори і модератори, які провокували обговорення і ділилися посиланнями та останніми новинами. На сайт Федорівського стали приходити листи з проханнями роз'яснити ситуацію, дати координати небесного тіла і довести, що він існує. Потім новину підхопили мережеві ЗМІ - газета «Погляд» опублікувала статтю про комету на головній сторінці, і заголовок потрапив як «новина дня» на Mail.ru. На вудку (а може і за своєю ініціативою) попалися газета «Життя», «Праця», журнал «Підсумки»... і Були проплачені статті, наприклад, в тижневику «Життя», що опублікувало статтю під заголовком «Нові росіяни на Рубльовці будують бомбосховище». «Відкриття» Федорівського потрапило і в новинні стрічки Інтерфаксу, НТВ, ВЕСТИ, ТВ-Центр.
Просмотров: 393