Іноді співпрацю рекламодавців і блогерів може привести до несподіваного результату і охопити не тільки Інтернет, але і вийти далеко за межі блогосфери. Ефект від рекламних кампаній в блогах може перевершити всі мислимі і немислимі очікування, як це сталося з компанією «Miller», розповсюдила за допомогою блогерів історію про швидкий кінець світу.
Компанія «Miller» щороку у кінці жовтня проводить клубні вечірки, приурочені до Хелловіну в багатьох містах Росії. Найцікавішим у цих заходах, є рекламна кампанія «Miller», яка проводиться цілком і повністю в Мережі.
Задум компанії «Miller» була досить хитромудрої. 28 жовтня 2006 року передбачалося влаштувати вечірку з нагоди свята Хеллоуїн і як завжди «в стилі Miller». До цієї події вирішили підійти відповідально і провести рекламну кампанію в блогах, яка привернула б увагу ст
...
Читать дальше »